söndag 2 juni 2024

Maj månad över och välkommen juni

 Så var den sista vårmånaden också över och nu är det ljuvliga juni. Den här månaden fyller Nova fem år och Elsa ett år. Sofie, Kinna och Petra fyller också år och själv fyller jag 60 i slutet av juni. Dessutom vankas midsommarfirande, så juni är årets stora kalasmånad. 

Men om jag återgår tie jag i majll maj månad, så har jag motionerat och tränat en hel del. Nu kommer även allt trädgårdsarbete med i beräkningen. Sammanlagt 54 träningspass gjorde jag i maj, jämfört med 38 samma månad föregående år. Jag har yogat dåligt, men sprungit två pass per vecka (gula prickar). Lite styrketräning har det också blivit (rosa prickar), men däremot har det blivit trädgårdsarbete (grå). 

Min sömn har blivit bättre under de tre senaste åren, framförallt har kvaliteten på sömnen blivit bättre. Jag har också tagit fler steg för varje år. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar