söndag 1 september 2024

Morgonpromenad i Stockholm

Petra och jag vaknade tidigt både lördag och idag. Men frukosten öppnade inte förrän klockan 8 på Birka hotell där vi bodde. Rummet var det minsta dubbelrum jag bott i. Det var som en båthytt. Personalen i receptionen var inte den klipskaste. Men frukosten var ok. 

Efter frukost tog vi en promenad i det härliga vädret. Vi ville känna om våra ben verkligen var så fräscha som vi själva trodde. En mil på asfalt kan ju sätta sina spår och vi är ju inte purunga. Till vår glädje kändes både ben och fötter bra. 

Tänk att det är första september idag! Kvällarna blir allt mörkare och snart kommer den härliga, krispiga höstluften. Nu ska jag planera träningen inför hösten. Jag känner mig peppad!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar