söndag 21 juni 2026

Vilken härlig söndag!

I morse var jag så besviken över de smusgrå molnen som skymde solen helt. Min man kikade på väderprognosen och såg att det ska bli varmt den här veckan. Så vi bestämde oss för att ta fram poolen och ställa i ordning på balkongen. Jag tog fram solsängarna som var helt grå av pollen. De har stått under altanen.

Jag har klippt häcken vid garaget, rensat grusgången och ett par rabatter. Ryggen är lite lagom röd nu. Det har blåst, så jag kände inte att jag blev solbränd. Under veckan ska jag lasera golvet på altanen där soffan ska stå. Det blir skönt att få lite mer plats på inglasade altanen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar