lördag 23 februari 2019

Lördagsfys och lite rensning

Veckan har inte varit särskilt produktiv när det kommer till träning. Idag kände jag mig ok i alla fall, så det blev en tur till gymmet. Kinna och jag genomförde ett tungt överkroppspass. Efteråt kändes det som om jag skulle vilja skruva av armarna.   Härlig känsla ändå, men jag blir inte ledsen när ömheten i musklerna släpper.

Efter passet fikade vi som vanligt. Det är en trevlig vana. När jag kom hem, åkte min man och jag och körde skräp. Märkligt det där hur det kan bli så mycket skräp. För tillfället har jag rensat ut bland våra gardiner. Vissa solblekta åkte i sopsäcken och så de där som är snarlika. Tydligen har jag en benägenhet att köpa väldigt likartade gardiner. Det får jag sluta med, eftersom det blir väldigt trist med samma typ av gardiner. Ett par gardiner jag slängde idag, är jag inte ens säker på att de är från 2000-talet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar