måndag 28 oktober 2019

Biologiskt stridsmedel

Ja, så ska tydligen Leif G.W Persson ha beskrivit sina barnbarn. Jag är beredd att hålla med! Bara det att barnbarnen tycks klara av bacillerna bättre än jag. De är snuvig, men pigga och glada som vanligt. Själv är jag snuvig så in i norden och har dessutom ont i halsen och huvudet. Utan nässpray och Treo hade jag inte fungerat. Tack och lov för det!

Mitt enda trick för att bota en förkylning är vila och sömn. Det finns inga genvägar för mig. Tur att jag bara behöver jobba i morgon också och sen har jag semester! En bra medarbetare är sjuk under ledighet sägs det...

En bild från i lördags, då jag hade lite postglow
efter joggingturen. Att träna utomhus ger lite
naturligt glow tycker jag. Idag är jag blek som
papper och ser inte glowig ut alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar