tisdag 1 oktober 2019

Frisörbesök och träning

Äntligen var det dags att klippa håret! Det växer otroligt fort och blir ostyrigt. För det mesta känns det som en tung gardin som bara hänger, när det är som längst. Det krävs en hel del vax och sprej, för att få det som jag vill. Nu så jag åt min frisör att klippa av en rejäl bit. Som vanligt känns håret märkligt kort och lätt efteråt. Skönt att bli av med luggen i ögonen och att håret blir urtunnat så det torkar snabbt!

Eftersom jag slutade jobbet klockan 17 idag, var jag tvungen att ta bilen för att hinna till frisören. I morgon SKA jag promenera till jobbet! När jag kom hem strax efter 18, åt jag och sen tränade jag med slamball och skivstång.  Bänkpress blev det förstås...

Före klippning

Efter klippning 
Min älskade slamball och jag 

Det blev mörkare och mörkare 

Det blev 40 kilo idag också.  Inte läge idag för
någon höjning kände jag. Just här har jag 25 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar