torsdag 21 maj 2020

När det blir lite mycket vardagsmotion

Planen var att jag skulle träna idag, men först skulle jag klippa gräset, sen skulle jag gräva lite, flytta stenar och bara rensa lite grann... Vips, så hade hela dagen gått och jag var trött i armar och fingrar och kände att det absolut inte var aktuellt med träning. Nej, idag får trädgårdsarbetet vara träning helt enkelt.

I fortsättningen måste jag prioritera träningen på lediga dagar och göra den på morgonen. Det går inte att vänta och göra annat innan. Träningen måste vara prio ett, punkt slut! ett pass behöver ju inte ta så lång tid. Men idag har min man snickrat på lekstugan, sågat med sågen som står i vägen på mitt utegym, så jag har faktiskt giltiga skäl till att inte träna förrän på kvällen när min man snickrat färdigt. Men då var jag för trött.

Bjuder på några bilder på äppelblom och en söt liten blomma som jag inte vet vad den heter. Möjligen heter den Bellis.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar