onsdag 19 augusti 2020

De första två veckorna

 Efter semestern har de första två veckorna gått jättebra! Energin har varit hög, även när jag kommit hem. Detta trots att jag börjat många mornar före klockan sju. Den här veckan är jag däremot helt klubbad, när jag kommit hem. Ikväll somnade jag nästan sittande efter kvällsmaten. Ögonlocken blev tyngre och tyngre, mina svar på tilltal allt mer enstavigt.

Trots trötthet tog jag mig till gymmet. När någon väntar på en, måste man ju skärpa sig. Sofie och jag tränade bröst press, axelpress, rodd, good mornings, knäböj och crunches. Så gott som alla muskelgrupper fick sig en omgång. Bra att träna ett helkroppspass för att väcka kroppen till liv. 

Nu ska jag lägga mig och sova. Äntligen är det lite svalare ute också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar