söndag 21 november 2021

Söndag innan första advent

Naturligtvis har jag lyckats skada ryggen igen, suck! Nu märkte jag i alla fall vad jag gjorde för fel, när jag marklyfte. För jag tror det var under morgonens gympass, som något gick fel i ryggen. Jag trodde jag klarade mig, men så skurade jag golvet hemma med mopp och då var det kört. Suck! Nåja, jag har ont i ryggslutet, men bara i vissa rörelser och inte hela tiden, så då kan man härda ut.

Idag har tjejerna, David och barnbarnen varit här och fikat. Det är alltid mysigt. Stella och jag var på en liten tur i skogen. Vi kunde konstatera att lekstugans uteplats var täckt av ett tjockt barrtäcke. Så blir det när man bor granne med skogen.

Japp, ett helt träningspass med tjusig fläck mitt på tröjan, något jag inte upptäckte förrän jag kom hem. Typiskt mig! Den tröjan har gjort sitt nu...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar