söndag 23 oktober 2022

Bra träningsvecka med endast en nackdel

Den här veckan har det blivit fyra styrkepass på gymmet, tre joggingturer och ett padelpass. En vilodag på måndagen, annars full fart med ett par dubbelpasd. Ett par mornar har jag känt mig lite hängig. Efter träningspass har jag känt mig upplivad och piggare. 

Som jag ser det, finns det bara en nackdel med att träna flera gånger i veckan. Kan du gissa vad det är? Rena träningskläder är en utmaning. Jag vill ju inte träna i kläder som inte är fräscha, så det går åt mycket kläder och många tvättar. Ibland kör jag på kortare tvättprogram, eftersom jag tycker det är onödigt att tvätta sönder kläderna. Merinoullkläder håller minst två träningspass. Så nu när det är kallare, satsar jag på sådana t-shirts. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar