tisdag 20 december 2022

Snart 2023

År 2022 har varit riktigt bra! Jag började på ett nytt jobb där jag trivs oerhört bra. Vi har renoverat under hela året: kök, tre hallar, trappa och altanen. Efter semestern kom jag igång med styrketräningen på allvar. Under året har jag genomfört 90 styrkepass.  I september började jag jogga regelbundet. Hittills under året har jag joggat 52 tillfällen. Det har blivit många padelmatcher under året, hela 41 matcher har jag registrerat under året. Under året har jag loggat 70 transportcykling till och från jobbet. Jag har inte registrerat promenader.

Under 2022 har vi som vanligt umgåtts mycket i familjen. Ett par händelser minns jag bättre än andra: midsommarafton hos Petra & Ulf var väldigt rolig. När vi firade Saras födelsedag på restaurang i Örebro var ett annat tillfälle då vi hade väldigt roligt. Min mans och min resa till Rhodos i april och min födelsedag i Stockholm. Minnesvärd var också dagsturer till Parken Zoo i Eskilstuna. 

2023 verkar bli ett spännande år på flera sätt. Jag och Petra ska springa två lopp. Säkert kommer jag att förlänga träningspassen ju närmare vi kommer tävlingsdatumen. Min man och jag har en utlandssemester inbokad. Steffanie fyller 30 år och Stella blir 6 år och börjar förskoleklass. 

En av de mest spännande sakerna för mig under 2023 är, att jag ska läsa rektorsutbildningen. Idag kom litteraturen jag har beställt. Sex dagar kommer jag vara på internat under vårterminen och få träffa andra rektorer från olika delar av landet. Så kul och spännande att lära mig nya saker, att nätverka och utbyta erfarenheter! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar