torsdag 24 augusti 2023

Ännu en underbar kväll

I eftermiddags kändes det verkligen som sommar. Jag slumrade i solstolen trots grannbarnens glädjetjut under ihärdigt studsmattehoppande. Min man kom med hämtmat precis när hungern höll på att slå över till illamående. Långsamt, långsamt kände jag energin återvända och jag blev pigg. Dags för en springtur. 

Den här gången fick jag sällskap av Kinna. Ett varv i spåret med intervaller och två varv promenad. Solen sken och vi njöt för fullt. Tänk att en kväll i augusti kan vara så härlig. Vi kände oss som barn igen och hade ingen lust att gå hem/in. Men Kinna blev ansatt av hungriga mygg och det är ju mindre roligt.

Ikväll gick intervallerna lätt och pulskurvan blev riktigt fin. Däremot kände jag av benhinnorna. Kinna tipsade om en stretch som jag ska göra en stund varje dag. Det kändes bättre efter den. Tur jag har Kinna som har så stora kunskaper om kroppen!






Mina rosenskära blommar fortfarande. 
Nu har det även kommit vita blommor. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar