söndag 26 november 2023

Veckan som gått

En intensiv och sannerligen produktiv arbetsvecka är avklarad. Den avslutades med lunch och bad i Loka brunn och därefter bowling och mat på O'Learys. Det var en grov sammanfattning av arbetsveckan.

Annars då? Jo, i måndags kom Steffanies och Albins son Svante, två dagar tidigare än beräknat. Hela familjen andas lättat ut. Första gången någon av döttrarna fått barn, är oroligt. Man vet ju att den förlossningen ofta tar tid. Dessutom vet man ju inte helt säkert att bäckenet är utformat så att en bäbis kan komma ut. Nu kan vi andas ut, det gick finfint och Svante mår bra och är en oerhört söt avbild av sin pappa. 

Förutom ett löppass och yoga, har jag cyklat, promenerat under veckan. I torsdags skulle jag ha sprungit, men fick världens huvudvärk. Säkert för att jag endast hade 10 minuters lunch den dagen och hann inte äta ordentligt.  Fredag morgon styrketränade jag med Camilla. Fortfarande känner jag av träningsvärken I ben och rumpa.

Igår hade vi en välkommen-hem-lunch för Simon som varit på resande fot under flera veckor i USA och Kanada. Han berättade om flera äventyr de upplevde där. Skönt att han är hemma igen! 

Idag ska jag baka bullar och så småningom ta mig ut på en springtur. 





Det blåste kallt, så det blev ingen lång
stund i utomhuspoolen


Jag och Lovisa

Simon med Lovisa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar