torsdag 29 februari 2024

Sammanfattning av februari

Det blev ynka fem löppass i februari på grund av förkylningar. Trots det har jag motionerat och tränat 42 pass mot förra årets 32.  Fler steg har det också blivit i år, men sämre sömnkvalitet och färre timmar. Lite uppmuntrande att jag faktiskt har rört på mig mer i år. Även när jag har känt mig hängig har jag tagit en promenad. Tråkigt att yogamålet brast (tre yogapass/vecka), men jag fortsätter självklart att yoga ändå med målet 3 gånger i veckan.  Ett ynka padelpass blev det i februari. 

Nu ser jag fram mot mars månad och att långsamt öka på träningsmängden. Idag köpte jag nytt årskort och det visade sig att de hade ett erbjudande som innebär att jag betalade för ett år, men fick 14 månaders träning. Så nu går det ut den 29 april 2025. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar