tisdag 2 juli 2024

Mera firande

Min 60-årsdag har verkligen uppmärksammats. Mina arbetskamrater överraskade mig med en enorm blomgrupp, bubbel och glasstårtor. Ikväll kom min mans familj och uppvaktade mig med blommor, bubbel och presentkort på Loka Brunn. Vännerna Katta & Kent skickade en vacker blomgrupp,  Annica och Larsa har också firat mig med blomma, choklad och bubbel, Kinna kom med en evighetsblomma. Min ena kusin från Tyskland skickade mig ett mycket gulligt gratulationsbrev. 

Det känns riktigt bra att fylla 60 år. Men som jag skrev till min kusin, jag är glad för varje dag jag känner mig stark, smärtfri och frisk. Alla har inte samma tur och dessutom vet man aldrig när man blir drabbad. Så jag är väldigt glad och nöjd så länge det varar. 

Blomgruppen från kollegorna



Blomgruppen från Katta och Kent.

Bubbel från kollegorna 


Jag fick diadem och brosch av kollegorna. 
De överraskade mig totalt!



Evighetsblomman från Kinna



Bukett från min svägerskas trädgård 

bukett från min mans familj



Blomma, chokladpraliner och bubbel
från Annica och Larsa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar