måndag 29 juli 2019

Bilder från helgen

Här har jag uppdaterat dåligt. Det blir så när jag umgås med mina barn och barnbarn, Men här kommer i alla fall lite bilder från helgen. I fredags kom Sara hit och då var vi bjudna hem till min syster och sambo på mat och mys. Vädret var perfekt för fotografering, så jag passade på att ta lite bilder på deras härliga trädgård och omgivningar.















Det var riktigt mörkt när vi åkte därifrån. En superhärlig kväll med många skratt och mycket musik!

På lördagen åkte vi till stranden. Steffanie, Albin, Sara, Sofie, Stella och Nova var med och vi hade matsäck med oss (bland annat mina piroger).


Jag och Stella
På kvällen var vi bjudna till Sofie och David. Han hade rökt och grillat kamben som var det godaste jag någonsin har ätit!





På söndagen var vi till Marieberg och shoppade loss. Jag har köpt mig två klänningar den här månaden. Det är väldigt roligt, eftersom jag inte har köpt mig en klänning på evigheter. Det var längesedan jag var på stort kalas, så jag har inte behövt någon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar