torsdag 19 september 2019

Uteträning igen och lite tandgnissel

Torsdag och dags för träning igen. Idag blev det både bänk och mark. Fortfarande är jag lite försiktig med vikterna. Idag kände jag mig starkare i alla fall och den känslan är härlig. Jag avslutade passet med lite hängande. Det gör mest ont i handflatorna tycker jag.

Idag hade jag bil till och från jobbet, eftersom jag skulle till tandläkaren. Jag har ont i en hörntand på grund av att jag gnisslar tänder om nätterna. Det har jag gjort sen jag var barn. Hädanefter måste jag använda bettskena noggrannare, annars kan hörntanden dö av belastningen. Lite undrande är jag över bettskenans skydd, trycket blir ju trots allt detsamma, men kanske fördelas det över fler tänder? Tandläkaren slipade ner pytte lite på en kindtand och det skulle förändra belastningen. Förhoppningsvis kommer det göra det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar