tisdag 5 november 2019

Lite omstart

Ikväll orkade jag träna ett lättare styrkepass. Jag värmde upp med lite gummibandsdrag och däckvältning.  Sen blev det bänkpress 20 kilo x 10 i tre set. Därefter blev det 30 kilo x 5 i tre set. Så gick jag över till knäböj: 30 kilo x 5 i tre set. Jag gjorde utfall, magvridning med gummiband och så hängde jag lite.

En liten början i alla fall,  tänker jag. Trots att passet var lätt kände jag mig darrig och svag efteråt. Den där jädra förkylningen har inte släppt greppet om mig än. Men man har ju aldrig hört talas om en förkylning som aldrig går över, så det är ju bara att ha tålamod.



Väldigt skönt att min man har monterat en lampa, så jag ser vad jag gör!


Hi, hi jag både bänkade och böjde med lovikavantar på.




Det är magiskt att träna utomhus när det är vindstilla och krispigt, kyligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar