onsdag 20 november 2019

Lite utomhusträning

I natt sov jag otroligt dåligt, men har känt mig pigg trots det. Promenaden hem om 3,7 kilometer gör att jag både varvar ner och samtidigt fylls med ny energi. Min man hade dessutom maten färdig när jag kom hem. Stuvad potatis, broccoli och falukorv blev jag serverad. Mums!

Sen bytte jag om och gick ut och styrketränade. Det blev bänkpress 10 repetitioner om 20 kilo i fyra omgångar.  Åtta repetitioner om 25 kilo i fyra set, 5 repetitioner om 30 kilo i fyra set och slutligen 3 repetitioner om 35 kilo i fyra set. Totalt blev det 2620 kilo. Mellan seten gjorde jag utfall, knäböj med slamball och rumplyft/bensänkningar. Slutligen hängde jag lite för att stretcha ut axlarna rejält. 45 minuter tog passet. Skönt att vädret var på min sida idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar