tisdag 30 juni 2020

Skräpkörning och trallsnickrande

Gud vad skräp vi samlar på oss! Idag fyllde vi två kärror med skräp och i morgon fortsätter vi att rensa! Älskar att rensa och få ordning på alla grejer. Min man har snickrat på det nya trädäcket. Snart är det klart och vi kan greja med andra projekt. När man är husägare finns det alltid saker att göra, underhålla eller förbättra.

Idag har jag känt mig lite slak. Jag har ingen träningsvärk efter gårdagens grävande, men slakheten kan ju vara en bieffekt. Skönt att bara göra lätta uppgifter idag och att njuta av att höften håller än så länge. Kanske, kanske är inflammationen på väg bort nu!

I kväll har jag slappat och tittat på flera avsnitt av Anne från Grönkulla.  Älskade böckerna och serien är också bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar