söndag 11 oktober 2020

En regnig söndag

Men vad gör lite regn, inget alls, särskilt inte när man inte måste vara utomhus. På förmiddagen jobbade jag hemifrån med schemat. Tänk att det är så roligt att hålla på med det! Sen var Sofie och jag på en shoppingtur. Jag köpte bara praktiska saker, såsom HTH kräm. Visste du att HTH har funnits i 50 år? Jag har använt HTH i 42 år, efter att en läkare rekommenderade det för min torra hud. Sedan dess är jag beroende. Jag smörjer in hela kroppen efter varje dusch.

På eftermiddagen kom Stella på besök och vi bakade scones, hade picknick på golvet i tv-rummet där vi fikade. Älskar scones med smör och marmelad! Vi lekte med dockor och ritade med tuschpennor. Sen körde vi hem henne och då blev vi bjudna på middag: kålpudding, potatis, gräddsås och lingonsylt, så himla gott! 

Jag har tvättat och vikt den. Min man har dammsugit och torkat golv. Nu är det ordning och reda här och vi är laddade för en ny vecka. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar