tisdag 8 december 2020

Intervaller på en tisdag

Egentligen skulle Petra och jag ta en tur ikväll, men så kände hon sig frusen och hade inte lust att ge sig ut i regnet. Jag kände att jag ville ut och röra på mig och helst ha sällskap, så jag ringde Kinna som ställde upp på ett intervallpass. Vi träffades i spåret och sprang två gatlyktor, gick en, sprang två osv. En manlig hare hade vi, som vi slet hårt för att komma ikapp. Till slut var vi förbi honom och då var vi trötta och gick resten av vägen.

Jag följde henne till hennes port och joggade hem och tog vägen över hälsotrappan, så jag fick med en trappintervall också. Tre kilometer blev det sammanlagt. Idag kändes benen mycket lättare! Härligt!

När jag kom hem duschade jag och la på en blåbärsmask från Maria Åkerberg. Den är underbar för torr hud. Nu blir det till att kika på Ernst.

Intervaller i regn ger rosiga kinder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar