tisdag 22 december 2020

Lite dagsljus och regn

Idag gav jag mig ut på promenad just innan det ljusnade. Inget regn kom just då, men jag visste ju att det skulle regna så småningom. Mycket riktigt började det regna efter en stund. Men det var skönt att få lite dagsljus. Mitt tempo var lite högre idag, för att testa hur jag skulle må. Det känns som att jag borde kunna jogga i morgon igen. Jag hoppas det känns bra även i morgon och att inte förkylningen ger sig till känna igen. 

Förutom att promenera har jag stretchat lite varje dag. När man som jag sitter vid datorn hela dagarna, blir bröstryggen stel. Så jag böjer och bänder mycket på ryggen. Varje gång jag lutar mig bakåt knäpper det skönt i ryggen. 

Årets gran är jag så nöjd med. Förutom 
att den är fin, doftar den ljuvligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar