torsdag 23 september 2021

Sömnbrist

 I natt sov jag i Örebro hos Sara och William. Vi satt uppe för länge förstås och tittade på en musikal. Sen vaknade William mitt i natten och vi roddade om sängplatser. Så påsarna under ögonen var gigantiska i morse och jag undrade hur jag skulle orka med dagen. Men med mina roliga kollegor är det enkelt att jobba även när man är trött. Herregud vad många gånger jag har skrattat idag. Mest åt mig själv och mina misstag. 

När jag satt på bussen hem med solen i ögonen, väcktes energi i mig. Promenad eller styrketräning? Eftersom jag redan promenerat fyra kilometer till jobb och busshållplatser, blev det styrketräning. Marlene och jag tränade i en timme. Idag gick det lite lättare med bänkpress. Det lönar sig att träna assisterande chins, dips, biceps curl! 

I morgon händer det! Jag ska äntligen bli av med mitt hängiga hår, så jag slipper se ut som Svenne i Svenne o Lotta. Min frisör är sjuk, men som tur är kunde Anna, en av de andra frisörerna klippa mig. Längtar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar