lördag 8 januari 2022

Födelsedagsfirande, padel och disco

Igår firade vi min man som fyller år på söndag. Jag lagade tacopajer och hade köpt en tårta. Han fick bland annat en crock pot. Det var ett lyckat firande, trots att William och Albin inte kunde delta.

I morse följde Sofie med och spelade padel med Petra, Simon och mig. Det var lika kul den här gången. Petra och jag har investerat i egna racket. Det känns bättre att ha ett eget. Det var lite mer vilsamt att spela dubbel, än singel. Jag tyckte det gick helt ok för oss alla tre nybörjare. Simon har spelat några gånger mer än vi andra. Oavsett så har han en otrolig bollkänsla, så han spelar som ett riktigt proffs. 

Efter matcherna köpte Sofie och jag fika till tjejerna och oss. Stella och Nova ville dansa disco och visa sin coola discokula. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar