fredag 14 januari 2022

Tränat med PT

I eftermiddags tränade jag med en utbildad PT som heter Tilda och arbetar på Gymmet i Örebro. Hon har 11 månaders utbildning och är riktigt skicklig. Hon hade satt ihop ett helkroppspass. Hon peppade och jag tog i. Ju mer jag tog i, desto mer konstig kände jag mig. Illamåendet kom och gick i vågor och till slut fick jag ge upp. Jag åt för dåligt idag och det straffar sig direkt. Tilda fixade en bar åt mig att äta. Men jag kände mig svag som en kattunge. Jag hann i alla fall träna:

Benpress och utfall bakåt med kettlebell 

Axelpress och bröstpress

Rodd och lastdrag 

Sen skulle jag bland annat ha gjort situps, bensänkningar. 

Om cirka fem veckor ska vi ses igen och fram tills dess ska jag träna det här passet på egen hand. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar