söndag 22 maj 2022

Söndagsutflykt och joggingtur

I förmiddags var Ing-Marie och jag på utflykt till Tant Grön. Vi fikade, beundrade alla växter och de söta lammungarna som gick i en hage full av maskrosor. När jag kom hem målade jag några lister. Renoveringen är inte färdig än. Tålamod är hemmafixarens bästa vän, så att säga. Idag målade jag klart väggarna i lilla hallen, så nu kan jag stryka det från listan. 

Ikväll tog jag en joggingtur. Jag kämpar för att få bättre kondition. Som vanligt har jag förväntningar på att förbättringen ska ske snabbt. När det inte sker börjar jag undra över orsakerna. Tränar jag fel? Är det allergin som gör att det går trögt,  eller är det rester av förkylningen som spökar? Många frågor utan svar. Tiden kanske ger svar så småningom. 

Inga bilder från joggingturen idag, utan det blir lite bilder från blommor i vår trädgård. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar