söndag 12 november 2023

Morgongym och kvällspromenad

I morse tränade Kinna och jag på gymmet. Så himla skönt att träna när det är få där. Det lönar sig verkligen att vara morgonpigg! Vi värmde upp med kabeldrag och därefter tränade vi pulldowns, tåhävningar, rodd, magcrunches och så hängde vi lite i ribbstolen. Ibland känns det som att hänga lite, gör underverk med ryggen. Ett lättare träningspass som passade mig bra, då jag fortfarande är förkyld. 

Resten av dagen firades mannen i huset av döttrarna. Lite jobb framför datorn blev det också för mig. På kvällen tog jag en promenad. Ingen blåst, inget regn utan härlig luft i skön temperatur. Jag har lite skavsår under stortårna. Ja, jag vet att det är märkligt ställe att få skavsår på. Dessutom fick jag det under BÅDA tårna, märkligt! Det var i varje fall orsaken till att det inte blev en lång promenad. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar