fredag 17 november 2023

Sköna, aktiva fredag!

I morse gymmade jag äntligen. Inget långt pass, utan ett kort, lätt pass för att få mersmak. Efter jobbet hämtade jag Stella och Nova. Vi fikade på Söta Kringlan och så följde de med hem en stund. När jag hade skjutsat hem dem och ätit kvällsmat, bytte jag om och gav mig ut på en springtur. Tre kilometer fick jag ihop och eftersom jag var ett par kilometer hemifrån när orken tröt, blev det automatiskt en promenad också. 

Jag var perfekt klädd för löpning, men hu vad kallt det blev att promenera i samma outfit! Det var riktigt skönt att komma in i värmen igen. Fjärde kvällen jag genomförde ett yogapass om 20 minuter. Lite lättare kommer jag in i positionerna för varje gång, tycker jag.

Frukost: yoghurt med bär, mums!




De här två är så himla roliga!





Hälsotrappan i mörkret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar