måndag 25 mars 2024

Ny vecka och nya möjligheter

Här har det uppdaterats dåligt på senaste tiden. Men jag tränar och motionerar som vanligt. Fast under helgen har jag varit lite krasslig. I torsdags tränade jag Les Mills Shapes igen och det gick riktigt bra. I fredags skulle jag ha sprungit, men var så trött att jag kände mig bakis. Troligen var det förkylningen som lurade. Nu tror jag att jag är på bättringsvägen. 

Det värsta med att vara krasslig är att löppassen uteblir. När jag är omgiven av förkylda människor, är det bara att vänta sig. Varför skulle just jag inte bli drabbad? Självklart blir jag det! Vad gör man? Jo, man tar nya tag, börjar om och är envis. Det SKA gå att få in en regelbunden rutin på löpning!

Här kommer lite bilder på våra äldsta barnbarn; Stella och Nova. Tänk att de blir 7 och 5 år snart!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar