tisdag 17 september 2024

Sliten kvinna

Jag känner mig sliten efter förra veckans utbildning och följande långa arbetsdagar. Nu gäller det att hitta tillfällen till återhämtning och att vara tålmodig med sig själv. En lunchpromenad tog jag igår och på kvällen hämtade Kinna mig från jobbet. Min man hade mat färdig åt oss när vi kom hem. Vi åt och pratade en stund alla tre. Sen tog Kinna och jag en promenad i långsam mak. Så avkopplande att promenera och prata! 

I morse skulle jag ha styrketränat på gymmet, men jag orkade inte ta mig dit. På lunchen cyklade jag hem till Sofie och David. De åkte till Örebro och jag satt barnvakt åt Elsa. Hon sov till strax innan 14 och då slutade jag att jobba. Skönt att sluta tidigare en dag!

Ikväll blev det en långsam joggingtur, bara för att rensa hjärnan och få lite rörelse. Det gick trögt, men så blir det när jag är sliten. Jag uppskattar att jag ändå klarar att jogga fem kilometer och vilket fint väder vi har! 








Underbar kväll!

Fin himmel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar