onsdag 27 februari 2019

Gympass och transportjogg

Idag gymmade jag och Marlene. Vi var lite tidigare än vanligt och vi märkte att det var en helt annan typ av människor som var där den tiden. Lite lustigt det där hur varierad målgruppen är. Men väldigt kul att det är så olika typer av människor som tränar på samma ställe. Idag var det många äldre där, vilket ger en lugn stämning.
Det blev mycket överkropp idag och mycket lite ben. Lika bra det, jag har fortfarande träningsvärk efter de excentriska knäböjen. Efter passet transportjoggade jag hem med en ryggsäck som dunsande mot ryggen, trots att jag spänt fast den med alla remmar som fanns.

Joggingturen är bara två kilometer lång. Men herregud vad tungt det gick. Visserligen är det bara uppför hela vägen, men det var så himla tungt i jämförelse med turen jag tog i måndags. Men det är ju lite så när man joggar.  Ena passet går det lätt, andra går tungt utan att man riktigt vet orsaken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar