torsdag 28 februari 2019

Träning och motion i februari

Förra veckan trodde jag skulle fyllas med träning och motion. Tyvärr blev jag krasslig, så tji blev det med det. Under februari fick jag sammanlagt ihop drygt 47 timmar med motion och träning. Det är jag väldigt nöjd med. Förra året fick jag ihop 24 timmar och 40 minuter i februari, så där blev det en fin ökning.

I februari har jag testat crossfit, joggat, promenerat och styrketränat. Övrig träning/friskvård är till exempel när jag har målat. Den här veckan har jag transportjoggat två gånger och jag hoppas jag kan få till fler joggingrundor. Helst vill jag jogga två, tre pass per vecka. När jag ändå går till och från jobbet, passar det bra att jogga hem ett par gånger per vecka. Men kanske ska jag göra det på andra dagar än då jag går till gymmet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar