söndag 29 september 2019

Morgonträning när den är som bäst

Kinna och jag hade bestämt oss för att träna ute idag. Ja, jag tränar ju utomhus hela tiden nu. Älskar det och hoppas jag kan göra det länge till! Idag lyfte vi däcket. Det blir aldrig lättare, utan istället tyngre på grund av att det är vattenfyllt. Men vi kämpade på tills vi var ordentligt varma. Sen gick vi till skogen bakom huset. Det finns en perfekt platå att träna på där. Vi använde slamballen om 10 kilo. Vi sprang en bit med den fram till ett träd, kastade upp bollen mot trädet, fångade den, sprang tillbaka och gjorde en burpee mot bollen, tog upp den och lämnade den till den andre som gjorde samma sak. Så turades vi om tills vi var trötta. Efter en stunds vila sprang vi en längre sträcka, stannade och kastade den över vardera axel och sprang sen tillbaka.

När vi var tillräckligt trötta gick vi hem till mig och tränade lite ben med gummiband. Sen gräddade jag våfflor till oss. Det var ett så himla bra träningspass, där vi tränade oss trötta och varma. Energin var på topp resten av dagen.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar