lördag 30 maj 2020

Skönt att landa i fåtöljen efter en aktiv dag

Idag hade jag bestämt mig för att morgonträna. Det blir inte av annars. Strax efter klockan åtta plockade jag fram grejerna. Det blev uppvärmning med gummiband, bänkpress, bulgariska utfall och plankan. Känslan i kroppen var helt annorlunda mot i tisdags. Jag kände mig stark och det var himla skönt och peppande.

Efter träningen åkte Kinna och jag till Niklasdamm i Kristinehamn. Jag köpte lite nya plantor och blommor. När jag kom hem klippte jag gräset och så insåg jag att mina jordgubbsplantor får för lite sol där de sitter nu. Jag måste flytta dem, så i flera timmar har jag rensat ogräs, grävt upp jord för att kunna flytta plantorna i morgon.

Till sist målade jag lekstugan. Mina armar är som gelé nu. Om jag inte hade tränat i morse, hade jag aldrig orkat det nu.







Svartöga 

Älskar rosor och även den här svindyra krukan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar