måndag 1 juni 2020

Energin är på topp

Just nu är jag galet pigg och energifylld. Jag kan inte hjälpa det. Kanske beror det idag på att jag slutade jobbet en timme tidigare. I tjugo minuter kunde jag sitta i solen och njuta, innan jag kände rastlösheten komma krypande. Jag gick ut och började vattna, där solen inte längre nådde fram. Grannarnas stora syrenhäckar doftade underbart. Nästa år hoppas jag våra syrener också blommar, älskar doften!

Min man hade maten klar när jag var halvvägs genom vattningsuppdraget. Eftersom altanen varit stängd under dagen, var det ok med pollen där, så vi kunde sitta där och äta. Efter maten diskade jag, bytte om och körde ett överkroppspass. Min högra höft bråkar igen, så benen får vila. Trädgårdsarbetet har lett till lite väl mycket knäböj. Det känns också i benen där träningsvärken inte klingat av än.

Men lite bänkpress,  triceps press,  bicep curl och hängande blev det. Sen vattnade jag klart och hängde tvätt. Nu ska jag slappa och njuta av resten av kvällen.


Mina nya tights av märket Nike. De har nät på
baksidan av benen. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar