söndag 21 februari 2021

Min helg

I fredags hämtade jag Stella och Nova på förskolan. Det var halt, eftersom det hade regnat på snön. Som tur var, kunde jag dra dem på snowracern hem. När David och Sofie slutade för dagen, åkte vi hem till oss allihopa. Min man hade fixat tacos åt oss. Världens mysigaste att få äta med barnbarnen, tycker vi. 

På lördagen fixade jag med en inflyttningspresent till Camilla. Jag köpte en likadan trälåda som jag själv har och satte i två blommor. En flaska bubbel fick hon också. På kvällen åkte jag och Anette dit och blev bjudna på mat. 

Idag har vi firat Albin som fyller 30 år. Han är jägare och fick en fin kniv av oss. Anettes man har gjort knivskaftet av olika träslag (det röda är från Australien) och så har han sytt slidan. Albin blev riktigt glad över gåvan. Kul! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar