söndag 27 juni 2021

Nya skor från Asics

Man kan ju inte ha för många joggingskor, eller hur! De här snygga skorna av märket Asics, klickade jag hem för en tid sedan. De är supersköna och känns "studsiga" när jag går. Tyvärr kan jag inte testa dem än, eftersom jag har en pågående infektion i munnen. Längst bak i nederkäken har jag visdomständer som inte har kommit helt upp. Tandköttet täcker drygt halva tanden och lite då och då kommer det skräp under tandköttet och vips svullnar det upp och blir infekterat. Jag har speciell tandkräm jag använder där. Men ibland räcker inte det, utan tandläkaren måste spola rent. Nu har även en körtel i käken blivit öm och svullen. Om det inte är bättre i morgon får jag ringa tandläkaren.  Hon har föreslagit att hon ska skära bort tandköttet, men jag är inte något fan av den åtgärden...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar